Říjen 2025

Mezinárodní technologická společnost Infinite Solution

Pro mezinárodní firmu, která zařizuje chytré domácnosti a implementuje chytré technologie i do velkých developerských projektů v Evropě, jsme postavili nové webové stránky, které nahradili jejich staré. Takto probíhala jejich stavba.

Práce jako na kostele

Společnost za námi přišla s žádostí o kompletní redesign stránek.

Infinite Solution nabízí řadu technologií, které je možné implementovat do jak malých domácností, tak do velkých objektů, developerských projektů či kancelářských budov, takže jejich portfolio služeb i cílová skupina jsou velmi široké.

Samotný web měl navíc zhruba 70 podstránek a byl pochopitelně i v angličtině, takže nás čekala spousta práce.

Struktura celého webu byla příliš rozvětvená a složitá. Například jedna stránka vedla na několik dalších podstránek, ty vedly na ještě více podstránek a celá navigace na webu byla pro návštěvníky zbytečně složitá.

Textů bylo na webu nespočet a všechny potřebovaly nový copywriting, protože buď neříkaly nic užitečného nebo byly moc dlouhé a složité.

Samotný design stránek byl také zastaralý a navigace na nich nebyla intuitivní. K tomu nás ještě klient požádal, aby nové stránky byly kromě češtiny a angličtiny také ve francouzštině a aby bylo možné je z Francie snadno dohledat.

Pustili jsme se tak do práce.

Cílem bylo:

Zjednodušit celou strukturu webu

Kompletně přepsat veškeré texty

Zařídit snadnou dohledatelnost z Francie

Krok po kroku

Rozvrhli jsme si celou strukturu webu tak, aby dávala smysl, byla snadno pochopitelná pro uživatele a nebyla zbytečně složitá.

Rozhodli jsme se, že ke každé informaci by se měl návštěvník dostat maximálně dvěma prokliknutími.

To znamenalo předělat celou strukturu webu, tedy vzít veškeré informace, které na původním webu byly, na jednu hromadu a rozdělit je na jednotlivá témata.

Na původním webu byla například služba Chytrá budova, která obsahuje implementaci různých technologií jako chytré osvětlení, AI bezpečnostní kamery, automatické vytápění apod.

Problém ale byl, že například podstránka o chytrém osvětlení měla další podsekce a podstránky a zároveň odkazovala na další stránky, které s osvětlením ani neměly nic moc společného.

Na novém webu jsme tedy pod každou službu navrhli konečné podstránky jako je právě chytré osvětlení, ze kterých se může uživatel prokliknout pouze na poptávkový formulář nebo na předešlou či další sekci dané služby (například automatické vytápění).

Klientovi jsme pro začátek navrhli 3 různé styly hlavní stránky, z nichž si jeden vybral. V tomto stylu jsme poté ladili i další podstránky.

Stará hero sekce

Není z nadpisu jasné, co firma dělá

Příliš abstraktní obrázek

Obě CTA tlačítka mají stejný význam

Nová hero sekce

Z textů je jasné, čemu se firma věnuje

Tématické video s technologiemi v budově

CTA tlačítka s jasným záměrem

Z chaosu do pořádku

Uspořádali jsme celou strukturu.

Jednotlivé technologie jsme vždy zařadili k dané službě.

Jedna technologie, jedno téma, jedna podstránka, jednoduché.

Z původního obrovského stromového menu se tak staly 4 hlavní služby - Chytrá domácnost, Chytrá budova, Chytrá bezpečnost a Chytré řešení na míru.

Každá služba má následně svá podtémata - Osvětlení, Stínění, Topení a tak dále.

Celá navigace se stala srozumitelnou a hlavně předvídatelnou pro uživatele.

Jedním z hlavních pravidel webdesignu je totiž předvídatelnost, tedy aby byla navigace a struktura napříč webem sjednocená a uživatel věděl, že pokud klikne na určité tlačítko, dostane se tam, kam se dostat chce.

Staré menu, na kterém je vidět, jak rozvětvené stránky byly. Ovládání menu navíc bylo nepřijemné, protože se neustále zavíralo a chovalo se uživatelský nepřívětivě.

Nové menu, které se nachází pod každou hlavní službou. Jednotlivé technologie v dané službě jsou přehledně seřazené a návštěvník snadno najde to, co zrovna hledá.

Samotné podstránky každé technologie jsme od základu předělali.

Z velkých textových bloků jsme vybrali klíčové informace a ty přeměnili na jednoduché body s vhodnými ikonkami a vysvětlivkami, co daná technologie umí a obsahuje.

Stará podstránka s konkrétní technologií. Mimo zastaralý vzhled měla nepřehledné bloky textu a odkazy na spousty jiných sekcí. Navíc byla každá stránka s nějakou technologií jinak uspořádána. Zbytečně nepřehledné a matoucí.

Nová sekce s konkrétní technologií, která obsahuje pouze úvodní text, obrázek, body s funkcemi a odkaz na další či předešlou technologii v dané službě. Sjednocený předvídatelný design, který nemate návštěvníka.

Prošli jsme starý web stránku po stránce, vybrali všechny důležité informace, uspořádali je a převedli na nový web.

Předělali jsme všechny podstránky kompletně od základů.

Web jsme zároveň navrhli tak, aby byl snadno dohledatelný a aby návštěvníky naváděl na vyplnění formuláře, tedy primárního cíle webu.

Chytře uspořádaný web

Web jsme nakonec přeložili do angličtiny i francouzštiny a optimalizovali jej. Následně jsme stránky předali klientovi a spustili je s ním.

Nový web nyní:

Má uspořádanou a jednoduchou strukturu

Obsahuje srozumitelné a užitečné texty

Je snadno dohledatelný i z Francie

Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix

0
0
0

Výkon

0
0
0

Přístupnost

0
0
0

Doporuč. postupy

0
0
0

SEO

Web otestován pomocí nástroje

od Google a

.

Nový web mezinárodní firmy Infinite Solution nyní slouží jako užitečný nástroj a dobrá investice. Kdokoliv je nyní na web odkázán snadno pochopí co firma dělá, co nabízí, proč by si ji měli zákazníci vybrat a jak má firmu kontaktovat. Infinite Solution se tak může hrdě prezentovat novým přehledným webem, za který se už nemusí stydět.

Témata

Redesign

B2B

Weby

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena