Říjen 2025
Český holding Kinguard
Český holding, pod který patří firmy v oblasti nemovitostí a technologií, nás požádal, abychom jim navrhli nové stránky, které nahradí jejich předešlý web. Takto probíhala jeho tvorba.
Web plný ničeho
Původní web holdingu Kinguard na první pohled vypadá docela čistě.
Problém ale je, že byl až moc čistý, takže se z něj návštěvníci vyloženě nic nedozvěděli.
Z úvodní Hero sekce se člověk nedozvěděl nic o tom, co vlastně holding dělá.
Obsahoval spoustu prázdných frází, které neřekly uživateli nic moc užitečného, a také grafické prvky, které moc nesouvisely s činností holdingu ani jeho firem.
Zároveň neměly stránky ani jasný účel. Existovaly zkrátka pro to, aby prostě nějaké byly.
Web byl celkově abstraktní a kromě pár obecných informací neřekl uživateli vůbec nic.
Stálo před námi vesměs prázdné plátno. A to pro nás není žádný problém.
Při úvodní schůzce jsme s klientem probrali jeho představu a navnímali si styl, kterým se bude web ubírat.
Klient nám poskytl potřebné podklady a my se pustili do práce.
Cílem bylo:
Vysvětlit v úvodu činnost holdingu
Předat návštěvníkovi užitečné informace
Dát webu jasný účel
Úvodní stránka
Úvodní stránka, neboli Hero sekce - první věc, kterou návštěvník vidí, když přijde na web.
Tato sekce slouží k tomu, aby z ní člověk jasně pochopil, na jakém webu se právě ocitl a k čemu slouží.
Proto jsme vytvořili přehlednou Hero sekci, která jasně sděluje, že jde o holding českých firem v určitém segmentu.
Jako účel webu jsme zvolili navádění uživatele na služby firem, které holding zaštiťuje.
Vytvořili jsme proto výrazné CTA tlačítko, které uživatele navádí na sekce s dceřinnými společnostmi.
Primární modrou barvu Kinguardu jsme ponechali, ale barevnou paletu rozšířili o více odstínů pro barevnou dynamiku webu.
Stará hero sekce
Nicneříkající obecný text
Nevýrazné CTA tlačítko
Žádný prvek důvěryhodnosti
Nová hero sekce
Text vysvětlující činnost holdingu
Ihned viditelné CTA tlačítko
Počet spokojených zákazníků
Obsah s vizí
Kromě úvodní sekce, kontaktních údajů, pár vět o každé divizi a o holdingu a prázdné sekci s projekty, nebylo na webu vůbec nic.
Web esteticky špatně nevypadal, nicméně web musí být také informativní a intuitivní na ovládání.
Bylo potřeba více přiblížit návštěvníkovi webu jak samotný Kinguard, tak i firmy, které pod něj spadají.
Proto jsme každou sekci předělali od základů.
Pilíře s firmami, které jsou zde nazývané divize, nepůsobí pro návštěvníka jako intuitivní tlačítka, pod kterými se schovává pár základních informací.
Nová sekce s firmami holdingu, která jasně vysvětluje jejich specializace. Karty zároveň obsahují viditelné tlačítko s odkazem na jejich webové stránky.
Účelem nového webu je odkázat návštěvníky na webové stránky jednotlivých firem podle toho, co zrovna hledají za služby.
Pouze pěkný estetický web neznamená funkční web.
Stará sekce představující filozofii holdingu, ze které se uživatel nic moc nedozvěděl.
Nová stránka představuje statistiky holdingu a detailněji rozepsanou filozofii a hodnoty.
Stránka o holdingu má za účel vybudovat silnější a důvěrnější pouto mezi firmou a zákazníkem.
Toho nedocílí pouze pár větami bez žádného důkazu nebo konkrétních informací.
Holding, který drží pohromadě
Postupně jsme doplnili celý web včetně kontaktních informací a formuláře.
Web jsme samozřejmě přizpůsobili nejen pro počítače a velké obrazovky, ale také pro tablety a telefony.
Nakonec jsme jej optimalizovali pro výkon i přístupnost a přizpůsobili pro vyhledávače.
Nový web nyní:
Vysvětluje v úvodu co holding dělá
Předává návštěvníkovi užitečné informace
Vede uživatele na stránky firem holdingu
Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix
Výkon
Přístupnost
Doporuč. postupy
SEO
Hotový web jsme předali klientovi, spustili jej s ním a český holding Kinguard se nyní může pyšnit novým informativním webem, který má jasný účel - posunout své firmy také v digitálním světě.
Témata
Redesign
B2B
Weby







