Říjen 2025

Česká stavební firma Konstrux

Pro pražskou stavební firmu Konstrux, která staví jak domácnosti na klíč, tak velké developerské projekty, jsme vytvořili nové webové stránky, které nahradily ty staré. Takto probíhala jejich stavba.

Stavěli jsme od základů

Firma za námi přišla s žádostí o předělání webu, který jim dělalo studio, co umí sice udělat pěknou grafiku na reklamní materiály, ale už bohužel ne užitečné, výkonné a škálovatelné webové stránky.

Hlavní výzvou bylo odprezentovat širokou škálu služeb pro širokou cílovou skupinu, jak jsme zjistili už během úvodní schůzky.

Firma totiž nabízí služby od malých úprav nemovitosti až po kompletní výstavbu, a to jak pro B2C zákazníky, tak pro developery, firmy a investory.

To komplikuje návrh webu, protože čím je širší cílová skupina a nabídka služeb, tím je složitější zařídit, aby se každý návštěvník dozvěděl to, co ho zajímá.

Přestože firma již měla základní web, nevyjadřoval přehledně, co vlastně firma nabízí a pro koho.

Neposledním problémem původního webu bylo, že ani nevystupoval něčím výjimečným -nějakými zapamatovatelnými prvky, které by Konstrux reprezentovaly.

Cílem bylo:

Zařídit, aby se každý návštěvník dostal ke správným informacím

Odprezentovat přehledně širokou škálu služeb

Odlišit web něčím, co bude odrážet činnosti firmy

Nové vstupní dveře

První dojem je klíčový a přesně k tomu slouží Hero sekce, tedy něco jako vstupní dveře webu.

Hero sekce je první sekce, kterou uživatel vidí, když přijde na web. Člověk by z ní měl pochopil co firma dělá a zapůsobit dobrým prvním dojmem, protože lidé si na vše utváří názor již během prvních pár vteřin.

Stará hero sekce měla abstraktní text, který neuměl jasně sdělit, co firma dělá a na jakém webu se vlastně nachází.

Některé weby mohou mít jen neutrální barvy (černou, bílou a odstíny šedé), nicméně musí s nimi dobře pracovat, což se v tomto případě nedělo.

Také chyběla výrazná výzva k akci, tedy nějaké tlačítko nebo výrazný prvek, který vizuálně povede návštěvníka směrem ke konverzi.

Do nové hero sekce jsme tedy zakomponovali obrázek evokující nějaké stavební práce, výrazné a konkrétní tlačítko navádějící na konverzi, tedy vyplnit poptávkový formulář, přidali jsme texty vysvětlující čemu se firma věnuje a pro koho služby nabízí a celou sekci přehledně uspořádali do rozložení, na které jsou lidé zvyklí.

Stará hero sekce

Není z ní ihned jasné, co firma dělá

Má nevýraznou a obecnou výzvu k akci

Je vizuálně neuspořádaná

Nová hero sekce

Je z ní hned jasné, že jde o stavební firmu

Má výraznou a konkrétní výzvu k akci

Je přehledná a čitelná

Nová fasáda firmy

S širokou škálou služeb i cílovou skupinou bylo potřeba navést každého návštěvníka na správné místo.

To znamená navést developery na informace a služby pro developery a běžné lidi s domácností zase na informace a služby pro domácnosti.

Tento problém jsme vyřešili rozdělením webu na dvě hlavní sekce, každá pro jednu skupinu.

Když přijde nový uživatel na web, hned po Hero sekci mu je dáno na výběr ztotožnit se s jednou ze skupin - jsem developer nebo jsem jednotlivec s domácností. V těchto sekcích najde přesně ty informace, které hledá.

Hned po Hero sekci je sekce se službami jednou z nejdůlěžitějších na webu a proto by měla být přehledná a jasně vidět.

Stará sekce služeb, kde byly všechny nabízené služby v jedné kategorii bez ohledu na cílovou skupinu. Sekce byla nevýrazná a texty byly velmi stručné.

Nová výrazná sekce se službami, která je rozdělena podle cílových skupin s konkrétnějšími texty, aby každý našel a pochopil přesně to, co hledá.

Původní web se skládal z nezajímavého vizuálu, náhodného rozložení sekcí a nicneříkajících textů.

Nový web jsme tedy stavěli od základů. Vybrali jsme primární barvu, rozplánovali podstránky a sekce, zpřehlednili služby do jasných kategorií a přidali systém pro přidávání referencí, aby si mohl klient kdykoliv přidat novou klientskou referenci.

Zároveň jsme každou podstránku i určité sekce zpestřili tématickým copywritingem a jednoduchými piktogramy se stavební tématikou s tenkými liniemi připomínající kreslené stavební projektové plány.

Stará podstránka o firmě, která kromě nudného vizuálu obsahovala také obecné texty, které nebudují důvěru a nepřibližují se nijak zákazníkovi.

Nová podstránka o firmě, která zaujme na první pohled a zároveň stále uživatele navádí na vyplnění formuláře pomocí výrazného CTA tlačítka v hlavičce.

Kromě celé nové hlavní stránky jsme dodělali také podstránku o firmě, podstránku s kontakty, samotnou podstránku pro vyplnění formuláře a podstránku s referencemi, které může klient v jednoduché administraci kdykoliv dynamicky upravovat, mazat či rozšiřovat o nové projekty.

Stavba úspěšně dokončena

Web jsme s klientem dotáhli do posledního detailu, optimalizovali jej pro výkon, přidali základní přizpůsobení pro vyhledávače a spustili během pár minut.

Nový web nyní:

Dovede každého návštěvníka ke správným informacím

Prezentuje přehledně širokou škálu služeb

Odráží originálním designem činnosti firmy

Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix

0
0
0

Výkon

0
0
0

Přístupnost

0
0
0

Doporuč. postupy

0
0
0

SEO

Web otestován pomocí nástroje

od Google a

.

Stavební firma Konstrux se nyní hrdě prezentuje novými unikátními stránky v online prostředí a může své přehledné portfolio referencí snadno rozšiřovat o další spokojené zákazníky.

Témata

Redesign

B2B

Weby

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena