Září 2025

Globální privátní banka Rockwell & Kingsley

Pro globální banku Rockwell & Kingsley s pobočkami v Dubaji, Londýně či Singapuru jsme vytvořili nový web, který nahradil ten starý. Banka, založená v roce 1999 v Londýně, za námi přišla s žádostí o redesign webu. Takto probíhala jeho tvorba.

Nezúročený web

Původní web nepůsobil věrohodně ani dodělaně a neměl "osobnost". Chybělo mu základní rozložení na sekce, nemluvě o nepřehledném designu a nečitelných, kolikrát i nedodělaných textech.

Jelikož jde o web celosvětové privátní banky založené právě v Londýně, klient nás požádal, aby se na webu odrážel styl staré Anglie s tmavě modrou barvou a zlatými prvky, které dodávají prestiž.

Zároveň, protože má Rockwell & Kingsley pobočku také v Dubaji, kde je primárním jazykem arabština, nás klient požádal o dvě jazykové mutace webu, tedy angličtinu a arabštinu.

Na závěr bylo potřeba i dynamické CMS (systém pro správu obsahu) pro vkládání PDF dokumentů, tedy aby bylo možné na web přidávat i z něj odstraňovat PDF dokumenty jako jsou obchodní podmínky nebo jiné právní dokumenty, které si může uživatel rovnou zobrazit na webu, aniž by je musel stahovat do svého zařízení.

S poskytnutým směrem a podklady jsme se tak pustili do práce.

Cílem bylo:

Odrážet na webu styl staré Anglie

Prezentovat služby banky důvěryhodně a ve dvou jazycích

Umožnit klientovi samostatně a dynamicky přidávat PDF dokumenty

Přehledné přivítání

Když uživatel přijde na web, mělo by mu být ihned jasné, kde se právě ocitl a říct si: „Ano, tady jsem správně“.

Starý úvod působil rozházeně, texty byly nečitelné a chyběla jasná výzva k akci - co má návštěvník udělat jako první krok, aby si založil účet.

Novou hero sekci jsme tedy navrhli tak, aby bylo jasné, že jde o bankovní služby. Vpravo obrázek, který napovídá, že jde o nějaké privátní "společenství", vlevo poté text, který vysvětluje, že jde o banku a čemu se věnují.

Stará hero sekce

Nepřehledné rozložení stránky

Špatně čitelné texty

Chybí jasná výzva k akci

Nová hero sekce

Přehledné rozložení hero sekce

Snadno čitelné texty

Konkrétní výrazná výzva k akci

Další sekce webu

Stejně jako úvodní hero sekci jsme ladili do stylu staré Anglie i celý web. Přidali jsme k modré a zlaté barvě také hnědé prvky evokující dřevo či kůži - detail, který posiluje celý styl webu. Rovněž jsme přidali také prohlížeč PDF dokumentů a dynamický systém, přes který může klient kdykoliv jednoduše přidat či odebrat jakýkoliv PDF dokument. Zde jsou příklady některých sekcí, které dostaly redesign

Stará sekce s hodnotami společnosti, která působila obyčejně a nevýrazně. Pod ní je navíc špatně čitelná nedodělaná CTA sekce.

Nová sekce, která jasně podtrhuje, co jsou základní hodnotové pilíře, na kterých si banka Rockwell & Kingsley zakládá.

Celá stará verze webu byla vedena v tomto chaotickém stylu. Uživatel téměř neměl šanci zorientovat se na webu, natož si k bance vybudovat jakoukoliv důvěru.

Původní sekce, která popisuje příběh banky a představuje její přístup. Pokud je pro návštěvníka web nepřehledný, nebude se jej chtít snažit pochopit a prostě odejde.

Nová sekce tedy přehledně přibližuje banku potenciálním klientům a motivuje je k dalšímu kroku pomocí výzvy k akci - otevřít si účet.

Celý nový web jsme doladili do posledního detailu, zajistili, aby vypadal skvěle na jakémkoliv zařízení, přizpůsobili jej pro vyhledávače i sociální sítě, optimalizovali jeho výkon a přeložili do arabštiny.

Tradice v novém provedení

Celý web je nyní poskládán tak, aby se na něm uživatel orientoval a zároveň reprezentoval styl, hodnoty i příběh banky.

Nový web nyní:

Odráží styl staré Anglie dle kořenů banky

Prezentuje přehledně služby banky v angličtině i arabštině

Umožňuje zobrazovat klientem přidané PDF dokumenty

Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix

0
0
0

Výkon

0
0
0

Přístupnost

0
0
0

Doporuč. postupy

0
0
0

SEO

Web otestován pomocí nástroje

od Google a

.

Web jsme předali klientovi a spustili jej. Nové stránky nyní slouží jako prezentace globální privátní banky pro Blízký východ, která se svou tradicí z Londýna nově expanduje právě i do Dubaje.

Témata

B2C

Redesign

Weby

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena