Září 2025
Globální privátní banka Rockwell & Kingsley
Pro globální banku Rockwell & Kingsley s pobočkami v Dubaji, Londýně či Singapuru jsme vytvořili nový web, který nahradil ten starý. Banka, založená v roce 1999 v Londýně, za námi přišla s žádostí o redesign webu. Takto probíhala jeho tvorba.
Nezúročený web
Původní web nepůsobil věrohodně ani dodělaně a neměl "osobnost". Chybělo mu základní rozložení na sekce, nemluvě o nepřehledném designu a nečitelných, kolikrát i nedodělaných textech.
Jelikož jde o web celosvětové privátní banky založené právě v Londýně, klient nás požádal, aby se na webu odrážel styl staré Anglie s tmavě modrou barvou a zlatými prvky, které dodávají prestiž.
Zároveň, protože má Rockwell & Kingsley pobočku také v Dubaji, kde je primárním jazykem arabština, nás klient požádal o dvě jazykové mutace webu, tedy angličtinu a arabštinu.
Na závěr bylo potřeba i dynamické CMS (systém pro správu obsahu) pro vkládání PDF dokumentů, tedy aby bylo možné na web přidávat i z něj odstraňovat PDF dokumenty jako jsou obchodní podmínky nebo jiné právní dokumenty, které si může uživatel rovnou zobrazit na webu, aniž by je musel stahovat do svého zařízení.
S poskytnutým směrem a podklady jsme se tak pustili do práce.
Cílem bylo:
Odrážet na webu styl staré Anglie
Prezentovat služby banky důvěryhodně a ve dvou jazycích
Umožnit klientovi samostatně a dynamicky přidávat PDF dokumenty
Přehledné přivítání
Když uživatel přijde na web, mělo by mu být ihned jasné, kde se právě ocitl a říct si: „Ano, tady jsem správně“.
Starý úvod působil rozházeně, texty byly nečitelné a chyběla jasná výzva k akci - co má návštěvník udělat jako první krok, aby si založil účet.
Novou hero sekci jsme tedy navrhli tak, aby bylo jasné, že jde o bankovní služby. Vpravo obrázek, který napovídá, že jde o nějaké privátní "společenství", vlevo poté text, který vysvětluje, že jde o banku a čemu se věnují.
Stará hero sekce
Nepřehledné rozložení stránky
Špatně čitelné texty
Chybí jasná výzva k akci
Nová hero sekce
Přehledné rozložení hero sekce
Snadno čitelné texty
Konkrétní výrazná výzva k akci
Další sekce webu
Stejně jako úvodní hero sekci jsme ladili do stylu staré Anglie i celý web. Přidali jsme k modré a zlaté barvě také hnědé prvky evokující dřevo či kůži - detail, který posiluje celý styl webu. Rovněž jsme přidali také prohlížeč PDF dokumentů a dynamický systém, přes který může klient kdykoliv jednoduše přidat či odebrat jakýkoliv PDF dokument. Zde jsou příklady některých sekcí, které dostaly redesign
Stará sekce s hodnotami společnosti, která působila obyčejně a nevýrazně. Pod ní je navíc špatně čitelná nedodělaná CTA sekce.
Nová sekce, která jasně podtrhuje, co jsou základní hodnotové pilíře, na kterých si banka Rockwell & Kingsley zakládá.
Celá stará verze webu byla vedena v tomto chaotickém stylu. Uživatel téměř neměl šanci zorientovat se na webu, natož si k bance vybudovat jakoukoliv důvěru.
Původní sekce, která popisuje příběh banky a představuje její přístup. Pokud je pro návštěvníka web nepřehledný, nebude se jej chtít snažit pochopit a prostě odejde.
Nová sekce tedy přehledně přibližuje banku potenciálním klientům a motivuje je k dalšímu kroku pomocí výzvy k akci - otevřít si účet.
Celý nový web jsme doladili do posledního detailu, zajistili, aby vypadal skvěle na jakémkoliv zařízení, přizpůsobili jej pro vyhledávače i sociální sítě, optimalizovali jeho výkon a přeložili do arabštiny.
Tradice v novém provedení
Celý web je nyní poskládán tak, aby se na něm uživatel orientoval a zároveň reprezentoval styl, hodnoty i příběh banky.
Nový web nyní:
Odráží styl staré Anglie dle kořenů banky
Prezentuje přehledně služby banky v angličtině i arabštině
Umožňuje zobrazovat klientem přidané PDF dokumenty
Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix
Výkon
Přístupnost
Doporuč. postupy
SEO
Web jsme předali klientovi a spustili jej. Nové stránky nyní slouží jako prezentace globální privátní banky pro Blízký východ, která se svou tradicí z Londýna nově expanduje právě i do Dubaje.
Témata
B2C
Redesign
Weby







