Červenec 2025

Česká IT firma NextByte

Pro IT firmu NextByte jsme vytvořili nové webové stránky, které nahradily jejich původní nepřehledný web.

Takto jsme nahradili web, ze kterého ani nebylo jasné, čemu se vlastně firma věnuje, za přehledný intuitivní web, na kterém potenciální klienti snadno najdou to, co hledají.

Problém byl jasný

Chyb byla spousta. Nebylo jasné, s čím firma pomáhá, chyběly jasné výzvy k akci, web nevedl uživatele tak, aby ho přetvořil na klienta, stránky nepůsobily důvěryhodně, design byl chaotický a neintuitivní.

Cílem bylo:

Navýšit důvěryhodnost u potenciálních klientů

Profesionálně prezentovat firmu

Jasně ukázat, co firma umí nejlépe

První dojem je klíčový

Nejzásadnějším problémem byla úvodní sekce. Prvních pár vteřin stačí návštěvníkovi k tomu, aby se rozhodl, jestli na stránce zůstane, aby se dozvěděl víc, nebo jestli odejde a nikdy se nevrátí.

Nikomu, kdo přišel na stránky, nebylo jasné, co firma nabízí a s čím návštěvníkovi pomůže. Zkrátka chyběla jakákoliv motivace na stránkách vůbec zůstávat. K tomu chyběla i jasná výzva k akci, která vyzývá uživatele k dalšímu kroku a vede jej k touženému cíli každé firmy - přetvořit ho na zákazníka.

Stará hero sekce

Není na první pohled jasné, co firma dělá

Nepůsobí důvěryhodně

Žádné tlačítko vyzývající k akci

Nová hero sekce

Okamžitě jasné, že firma nabízí IT služby

Působí jako seriózní firma, která ví, co dělá

Jasná výzva k zamluvení konzultace

Jedna firma. Mnoho řešení.

Protože NextByte nabízí více služeb, má reference klientů a také informace o vzniku a poslání firmy, navrhli jsme postupně i všechny sekce a podstránky. Takto se změnily ty nejdůležitější sekce.

Jen název služby nestačí k tomu, aby uživatele přesvědčil, že chce s firmou spolupracovat.

Přehledně prezentované služby, které vysvětlují, co obnáší a co klientovi přinesou.

Sekce prezentace služeb je jednou z nejdůležitějších částí na webu. Pokud uživatelé nechápou, co nabízíte, těžko si od vás cokoliv objednají.

Sekce portfolia také obsahuje pouze text a chybí jí vizuální komunikace, která je klíčová pro moderní web.

Vizuálně přehledné vyhotovené projekty, které ukazují, že má firma bohaté zkušenosti.

Web jsme vyladili a dokončili jeho celkový návrh včetně textů a fotek. Následně jsme vytvořili návrhy i pro tablet a telefon, aby se na každém zařízení zobrazoval web správně.

Finální výsledek

Web jsme nasadili, otestovali, provedli optimalizaci, která se postarala o rychlé načítání a přizpůsobili ho pro vyhledávače.

Nový web nyní:

Působí důvěryhodně díky referencím, kvalitním fotkám a přehlednému designu

Prezentuje firmu před klienty na profesionální úrovni

Jasně ukazuje, čemu se firma věnuje a co umí nejlépe

Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix

0
0
0

Výkon

0
0
0

Přístupnost

0
0
0

Doporuč. postupy

0
0
0

SEO

Web otestován pomocí nástroje

od Google a

.

Firmy jako NextByte vědí, že investice do pořádných firemních webových stránek je jednou z nejlepších investic do podnikání. Web není jen internetová vizitka nebo nutnost, ale obchodník, který nikdy nespí.

Témata

Redesign

B2B

Weby

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena

Tvoříme webové stránky, které vítězí.

© 2025 Mediactive, Všechna práva vyhrazena