Červenec 2025
Česká IT firma NextByte
Pro IT firmu NextByte jsme vytvořili nové webové stránky, které nahradily jejich původní nepřehledný web.
Takto jsme nahradili web, ze kterého ani nebylo jasné, čemu se vlastně firma věnuje, za přehledný intuitivní web, na kterém potenciální klienti snadno najdou to, co hledají.
Problém byl jasný
Chyb byla spousta. Nebylo jasné, s čím firma pomáhá, chyběly jasné výzvy k akci, web nevedl uživatele tak, aby ho přetvořil na klienta, stránky nepůsobily důvěryhodně, design byl chaotický a neintuitivní.
Cílem bylo:
Navýšit důvěryhodnost u potenciálních klientů
Profesionálně prezentovat firmu
Jasně ukázat, co firma umí nejlépe
První dojem je klíčový
Nejzásadnějším problémem byla úvodní sekce. Prvních pár vteřin stačí návštěvníkovi k tomu, aby se rozhodl, jestli na stránce zůstane, aby se dozvěděl víc, nebo jestli odejde a nikdy se nevrátí.
Nikomu, kdo přišel na stránky, nebylo jasné, co firma nabízí a s čím návštěvníkovi pomůže. Zkrátka chyběla jakákoliv motivace na stránkách vůbec zůstávat. K tomu chyběla i jasná výzva k akci, která vyzývá uživatele k dalšímu kroku a vede jej k touženému cíli každé firmy - přetvořit ho na zákazníka.
Stará hero sekce
Není na první pohled jasné, co firma dělá
Nepůsobí důvěryhodně
Žádné tlačítko vyzývající k akci
Nová hero sekce
Okamžitě jasné, že firma nabízí IT služby
Působí jako seriózní firma, která ví, co dělá
Jasná výzva k zamluvení konzultace
Jedna firma. Mnoho řešení.
Protože NextByte nabízí více služeb, má reference klientů a také informace o vzniku a poslání firmy, navrhli jsme postupně i všechny sekce a podstránky. Takto se změnily ty nejdůležitější sekce.
Jen název služby nestačí k tomu, aby uživatele přesvědčil, že chce s firmou spolupracovat.
Přehledně prezentované služby, které vysvětlují, co obnáší a co klientovi přinesou.
Sekce prezentace služeb je jednou z nejdůležitějších částí na webu. Pokud uživatelé nechápou, co nabízíte, těžko si od vás cokoliv objednají.
Sekce portfolia také obsahuje pouze text a chybí jí vizuální komunikace, která je klíčová pro moderní web.
Vizuálně přehledné vyhotovené projekty, které ukazují, že má firma bohaté zkušenosti.
Web jsme vyladili a dokončili jeho celkový návrh včetně textů a fotek. Následně jsme vytvořili návrhy i pro tablet a telefon, aby se na každém zařízení zobrazoval web správně.
Finální výsledek
Web jsme nasadili, otestovali, provedli optimalizaci, která se postarala o rychlé načítání a přizpůsobili ho pro vyhledávače.
Nový web nyní:
Působí důvěryhodně díky referencím, kvalitním fotkám a přehlednému designu
Prezentuje firmu před klienty na profesionální úrovni
Jasně ukazuje, čemu se firma věnuje a co umí nejlépe
Statistiky nového webu podle Google a GTmetrix
Výkon
Přístupnost
Doporuč. postupy
SEO
Firmy jako NextByte vědí, že investice do pořádných firemních webových stránek je jednou z nejlepších investic do podnikání. Web není jen internetová vizitka nebo nutnost, ale obchodník, který nikdy nespí.
Témata
Redesign
B2B
Weby







